Obchodné podmienky ubytovania na chate spoločnosti MonteBells s. r. o.


I. Všeobecné informácie

  1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „podmienky“) upravujú vzťahy medzi spoločnosťou MonteBells s. r. o., so sídlom na adrese Liptovská Kokava 301, 032 44, IČO: 55 455 972 (ďalej len „prevádzkovateľ“) a klientmi (ďalej len „klient“) v súvislosti s ubytovacími a súvisiacimi službami.

  2. Tieto podmienky sú nedeliteľnou súčasťou zmluvy o ubytovaní.

  3. Klient potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito podmienkami a v plnom rozsahu s nimi súhlasi.

  4. Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytovať služby na profesionálnej úrovni a v súlade s platnými predpismi a normami Slovenskej republiky.

  5. V prípade, ak je klient mladší ako 18 rokov, musí byť rezervácia a platba vykonaná osobou staršou ako 18 rokov.


II. Rezervácia a zrušenie rezervácie

  1. Rezervácia je možná telefonicky, elektronicky cez webovú stránku prevádzkovateľa alebo osobne.

  2. Po rezervácii je klientovi zaslané potvrdenie s detailmi ubytovania, cenu, dátum nástupu a odchodu, a iné relevantné informácie.

  3. Klient je povinný zaplatiť zálohu vo výške 30% z celkovej sumy ubytovania do 5 dní od potvrdenia rezervácie.

  4. Zrušenie rezervácie je možné do 30 dní pred nástupom bez sankcií. Pri zrušení 21 až 29 dní pred nástupom je sankcia vo výške 20% ceny ubytovania. Zrušenie 14 až 20 dní pred nástupom znamená sankciu 40%. Menej ako 14 dní pred nástupom je sankcia 70% ceny ubytovania. Menej ako 7 dní pred nástupom je sankcia 100% ceny ubytovania.

  5. Prevádzkovateľ má právo rezerváciu zrušiť v prípade mimoriadnych okolností, ktoré by bránili poskytnutiu služby (napr. havária, prírodné katastrofy). V takom prípade sa klientovi vráti už zaplatená suma v plnej výške.


III. Ceny, platby a zľavy

  1. Ceny sú stanovené podľa aktuálneho cenníka. Cenník je dostupný na webových stránkach prevádzkovateľa a priamo na chate.

  2. Platba je možná v hotovosti, bankovým prevodom alebo platobnou kartou. Pri platbe bankovým prevodom je potrebné uviesť ako variabilný symbol číslo rezervácie.

  3. Prevádzkovateľ môže ponúknuť rôzne zľavy alebo promo akcie. Podmienky týchto zliav sú vždy jasne definované a nie je možné ich kombinovať.

  4. V prípade nezaplatenia zálohy alebo celkovej sumy v stanovenom termíne má prevádzkovateľ právo rezerváciu zrušiť.

  5. Prevádzkovateľ poskytuje zľavu pre skupiny nad 10 osôb. Podmienky tejto zľavy sú špecifikované v samostatnom dokumente.


IV. Ubytovanie, pobyt a zodpovednosť

  1. Nástup na ubytovanie je možný od 14:00 hod., ukončenie ubytovania je do 10:00 hod. dňa odchodu.

  2. Pri nástupe je klient povinný predložiť doklad totožnosti a potvrdiť rezerváciu.

  3. Prevádzkovateľ má právo odmietnuť ubytovanie klientovi, ktorý v minulosti porušil podmienky ubytovania.

  4. Klient sa zaväzuje rešpektovať interný poriadok chate a zabezpečiť, aby osoby s ním spoločne ubytované tento poriadok tiež dodržiavali.

  5. V prípade poškodenia zariadenia či vybavenia chate je klient povinný uhradiť vzniknutú škodu.

  6. Prevádzkovateľ nezodpovedá za stratu alebo poškodenie vecí klienta, pokiaľ nebolo spôsobené zanedbaním prevádzkovateľa.

  7. Reklamácie týkajúce sa kvality služieb alebo vybavenia je potrebné uplatniť ihneď po zistení nedostatkov. Reklamácie týkajúce sa fakturácie je možné uplatniť do 14 dní od odchodu.

  8. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené tretími osobami.


V. Bezpečnosť a zdravie

  1. Klient sa zaväzuje dodržiavať všetky bezpečnostné predpisy a pravidlá, ktoré sú stanovené prevádzkovateľom alebo platným právnym predpisom.

  2. V prípade akýchkoľvek zdravotných problémov alebo úrazov je klient povinný informovať prevádzkovateľa.

  3. Prevádzkovateľ poskytne prvú pomoc v prípade potreby, avšak nezodpovedá za následné zdravotné problémy klienta.


VI. Záverečné ustanovenia

  1. V prípade sporu majú strany prednosť pred mimosúdnym vyriešením situácie. Ak nebude dosiahnutá dohoda, spory rieši príslušný súd v Slovenskej republike.

  2. Tieto podmienky nadobúdajú platnosť dňom [dátum], kedy sú zverejnené a sú platné do odvolania.

  3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť alebo doplniť tieto podmienky. O zmene alebo doplnení podmienok bude klient informovaný prostredníctvom webových stránok.

Obchodné podmienky ubytovania na chate spoločnosti MonteBells s. r. o.


I. Všeobecné informácie

  1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „podmienky“) upravujú vzťahy medzi spoločnosťou MonteBells s. r. o., so sídlom na adrese Liptovská Kokava 301, 032 44, IČO: 55 455 972 (ďalej len „prevádzkovateľ“) a klientmi (ďalej len „klient“) v súvislosti s ubytovacími a súvisiacimi službami.

  2. Tieto podmienky sú nedeliteľnou súčasťou zmluvy o ubytovaní. Každá zmluva o ubytovaní je uzavretá na dobu určitú, a ak nie je v zmluve uvedené inak, nemôže byť predčasne vypovedaná.

  3. Klient potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito podmienkami a v plnom rozsahu s nimi súhlasi.

  4. Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytovať služby na profesionálnej úrovni a v súlade s platnými predpismi a normami Slovenskej republiky.

  5. V prípade, ak je klient mladší ako 18 rokov, musí byť rezervácia a platba vykonaná osobou staršou ako 18 rokov.

  6. Klient je povinný rešpektovať všetky interné smernice a pokyny prevádzkovateľa, ktoré sú súčasťou týchto podmienok.

  7. Prevádzkovateľ má právo kedykoľvek zmeniť tieto podmienky. Akákoľvek zmena nadobudne platnosť a účinnosť dňom jej zverejnenia na webovej stránke prevádzkovateľa.


II. Rezervácia a zrušenie rezervácie

  1. Rezervácia je možná telefonicky, elektronicky cez webovú stránku prevádzkovateľa alebo osobne.

  2. Po rezervácii je klientovi zaslané potvrdenie s detailmi ubytovania, cenu, dátum nástupu a odchodu, a iné relevantné informácie.

  3. Klient je povinný zaplatiť zálohu vo výške 30% z celkovej sumy ubytovania do 5 dní od potvrdenia rezervácie. Ak sa záloha neuhradí v stanovenom čase, rezervácia môže byť automaticky zrušená.

  4. Ak klient nepríde na ubytovanie do stanoveného času a neinformoval prevádzkovateľa o neskorom príchode, prevádzkovateľ má právo zrušiť rezerváciu a ubytovanie poskytnúť inej osobe.

  5. Zrušenie rezervácie je možné do 30 dní pred nástupom bez sankcií. Pri zrušení 21 až 29 dní pred nástupom je sankcia vo výške 20% ceny ubytovania. Zrušenie 14 až 20 dní pred nástupom znamená sankciu 40%. Menej ako 14 dní pred nástupom je sankcia 70% ceny ubytovania. Menej ako 7 dní pred nástupom je sankcia 100% ceny ubytovania.

  6. Prevádzkovateľ má právo rezerváciu zrušiť v prípade mimoriadnych okolností, ktoré by bránili poskytnutiu služby (napr. havária, prírodné katastrofy). V takom prípade sa klientovi vráti už zaplatená suma v plnej výške.

  7. Klient je povinný informovať prevádzkovateľa o všetkých zmenách týkajúcich sa rezervácie.


III. Ceny, platby a zľavy

  1. Ceny sú stanovené podľa aktuálneho cenníka. Cenník je dostupný na webových stránkach prevádzkovateľa a priamo na chate.

  2. Platba je možná v hotovosti, bankovým prevodom alebo platobnou kartou. Pri platbe bankovým prevodom je potrebné uviesť ako variabilný symbol číslo rezervácie.

  3. Prevádzkovateľ môže ponúknuť rôzne zľavy alebo promo akcie. Podmienky týchto zliav sú vždy jasne definované a nie je možné ich kombinovať.

  4. V prípade nezaplatenia zálohy alebo celkovej sumy v stanovenom termíne má prevádzkovateľ právo rezerváciu zrušiť.

  5. Prevádzkovateľ poskytuje zľavu pre skupiny nad 10 osôb. Podmienky tejto zľavy sú špecifikované v samostatnom dokumente.

  6. Ceny môžu byť upravené v závislosti od sezónnosti, dĺžky pobytu alebo špeciálnych podujatí v oblasti.


IV. Ubytovanie, pobyt a zodpovednosť

  1. Nástup na ubytovanie je možný od 14:00 hod., ukončenie ubytovania je do 10:00 hod. dňa odchodu. Pokiaľ klient prichádza po 20:00 hod., je povinný informovať prevádzkovateľa.

  2. Pri nástupe je klient povinný predložiť doklad totožnosti a potvrdiť rezerváciu.

  3. Prevádzkovateľ má právo odmietnuť ubytovanie klientovi, ktorý v minulosti porušil podmienky ubytovania alebo spôsobil problémy.

  4. Klient sa zaväzuje rešpektovať interný poriadok chate a zabezpečiť, aby osoby s ním spoločne ubytované tento poriadok tiež dodržiavali.

  5. V prípade poškodenia zariadenia či vybavenia chate je klient povinný uhradiť vzniknutú škodu. Cena za škody sa stanoví na základe odhadu nákladov na opravu alebo výmenu poškodených vecí.

  6. Prevádzkovateľ nezodpovedá za stratu alebo poškodenie vecí klienta, pokiaľ nebolo spôsobené zanedbaním prevádzkovateľa.

  7. Klient je povinný informovať prevádzkovateľa o všetkých nedostatkoch či problémoch týkajúcich sa ubytovania v čo najkratšom čase.

  8. Reklamácie týkajúce sa kvality služieb alebo vybavenia je potrebné uplatniť ihneď po zistení nedostatkov. Reklamácie týkajúce sa fakturácie je možné uplatniť do 14 dní od odchodu.

  9. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené tretími osobami, ale je povinný poskytnúť klientovi všetku potrebnú asistenciu pri riešení takýchto problémov.


V. Bezpečnosť a zdravie

  1. Klient sa zaväzuje dodržiavať všetky bezpečnostné predpisy a pravidlá, ktoré sú stanovené prevádzkovateľom alebo platným právnym predpisom.

  2. V prípade akýchkoľvek zdravotných problémov alebo úrazov je klient povinný informovať prevádzkovateľa.

  3. Prevádzkovateľ poskytne prvú pomoc v prípade potreby, avšak nezodpovedá za následné zdravotné problémy klienta.

  4. Klient je povinný informovať prevádzkovateľa o všetkých svojich zdravotných problémoch alebo obmedzeniach, ktoré by mohli ovplyvniť jeho pobyt.

  5. Chata je vybavená základnými prvými pomocníkmi. V prípade vážnych zdravotných problémov je potrebné okamžite kontaktovať zdravotné služby.